Service Upgraden

Het verbeteren van uw service. Dat kan ‘m in kleine en dingen zitten. De service zelf, flow, foutjes in uw klachtafhandeling. FAQ, processen, teksten, ratecard, NPS … we nemen uw mee in de mogelijke verbetering voor uw service, zodat uw uw klanttevredenheid hiermee kan verhogen.

Service versterken, FAQ activeren, Garanties toevoegen, Coulance regeling, Wachttijden telefoon, IVR scripts, Customer Journey, Klant pijnpunten checks, Ruimte van de medewerker, Algemene service gerichtsheids trainingen, managen van verloop, service proces metingen, ratecard.

Wat is een Service Upgrade?

Service upgrade, flow, FAQ, processen, teksten, ratecard, nps…
Service versterken, FAQ activeren, Garanties toevoegen, Coulance regeling, Wachttijden telefoon, IVR scripts, Customer Journey, Klant pijnpunten checks, Ruimte van de medewekrer, Algemene service gerichtsheids trainingen, verloop, service proces metingen, ratecard.

Waarom is een Service Upgrade belangrijk?

Een Community management, service, zorg. chat bots, faq, garanties, service beleid.

Wanneer is een Service Upgrade belangrijk?

Social media monitoring combi. Service uren. Reputatie management. FAQ lists

Wat zit er in een Service Upgrade?

Een service upgrade. Service upgrade, flow, FAQ, processen, teksten, ratecard, nps… Service versterken, FAQ activeren, Garanties toevoegen, Coulance regeling, Wachttijden telefoon, IVR scripts, Customer Journey, Klant pijnpunten checks, Ruimte van de medewekrer, Algemene service gerichtsheids trainingen, verloop, service proces metingen, ratecard

Hoe doen we dat?

interviews met service personeel. installatie ratecard, review service uitingen. Social media checks responses. Mystery guests.

Hoe lang duurt dat?

Continue proces, Verbetering van de service aanpak. Slow build.

Wat is dan het resultaat?

  • Klantgerichtheid
  • Service gerichtheid
  • Klanttevredenheid
  • Minder klachten

Inclusief

  • Ratecard review
  • Guaranties doornemen
  • FAQ upgraden
  • Chat bots doorspreken

Wat is dan de investering?

Het is altijd maatwerk. We houden rekening met uw situatie. Na een verkennend gesprek, kunnen we komen tot een passend voorstel, dat geschikt is voor uw situatie.

Extra mogelijkheden

  • Ratecard
  • Chatbox
  • Garanties
  • Training klantgerichtheid
  • Monitoring performance

Voordelen

  • Betere service graad
  • Snel up & running door ervaring

Handige Artikelen

Klant reakties

”Als eigenaar van een groeiende onderneming was het fijn te ervaren dat het expertise gebied van Comma Online rijkt van meetbare details tot aan inzicht van en vertaling naar bedrijfsbelangen.

Daarnaast erg vriendelijk, prettig in de omgang en gevoel voor humor. Een absolute topper om mee samen te werken!” 

Gerard Petersen

Directeur, CAP5 B.V.

.

”Als eigenaar van een groeiende onderneming was het fijn te ervaren dat het expertise gebied van Comma Online rijkt van meetbare details tot aan inzicht van en vertaling naar bedrijfsbelangen.

Daarnaast erg vriendelijk, prettig in de omgang en gevoel voor humor. Een absolute topper om mee samen te werken!” 

Gerard Petersen

Directeur CAP5 B.V.

Contact

Wilt u meer weten over de mogelijkheden voor uw organisatie? Neem dan contact met ons op of vraag een offerte aan. We helpen u graag.

Vrijblijvend gesprek nodig?

Heeft u behoefte aan een direct vrijblijvend gesprek? Boek dan hier gelijk een afspraak in de agenda. 

Lees meer – Blog posts