Content & Creatives

Goede content maken voor uw organisatie is het kloppend hart van Communicatie. Social posts, brochures, teksten op de website, passende plaatjes en soms video of infographics. Allemaal boodschappen en verhalen verpakt als ‘content’. Het maken daarvan is een kunst.  

Goede teksten, pakkende content, passend bij uw organisatie, en ondersteunend aan wat uw wilt bereiken met uw marketing communicatie.

Wat is Content & Creatives?

De set van acties om te komen tot een goede uitstraling.. 

Content aanpakken, Het kijken naar de huidige content,

Brochures, tekst onderdelen,

Stories en story telling – en het verhaal van uw organisatie vertellen. Mooie actieve fotos van mensen aan het werk. 

Styling, ziet het er strak genoeg uit.

Een pakkend en passend beeld versterkt uw boodschap. Beeld gebruik en beeld redactie. Fotografie.

Videos. Toch wel aan de prijs. Heb je vaak een goede specialist voor nodig om het goed genoeg te krijgen.

Blogs. Teksten schrijven en verzamelen en posts maken voor uw blogs

Artikelen

Advertenties

Materialen review

Downloads

Sales brochures

Content roadmap

Social media posts

Best performende content

Content audit (2x per jaar)

Content boom

Content voor verschillende fases in customer journey

Thought leadership ontwikkelen

Content voor interne trainingen / onboarding

Voedsel voor uw marketing uitingen

Versnijden voor social media content

Waarom is Content & Creatives belangrijk?

Herkenbaarheid, fit, passende boodschappen.

De content kalender, welke berichten er gemaakt worden, hoe de berichten passen bij uw merk uitstraling, het bijblijven van actualiteiten (of juist niet), de tone of voice, voor de communicatie afdeling.

Wanneer is Content & Creatives belangrijk?

Altijd. Ingredient van goede marketing mix.

Wat zit er in Content & Creatives?

Content boom, artikelen, thought leadership, story telling,  uitvoeren van content creatie, werken met merkwaardes en onderwerpen in een passende uitstraling. Beeldtaal netjes toepassen.

Social posts. artikelen, brochures, nieuwsbrieven maken, communicatie handwerk, etc.

Hoe doen we dat?

Content intake / check. Social media check. Bekijken wat er aan content al goed is en anders kan. Story telling check. Alle materialen op een rij zetten. Printjes. En dat zijn er veel jawel.

Hoe lang duurt dat?

Kan vrij kort. Social posts in een week, artikelen langer, brochures denk in maanden, website content, Verschilt dus per content element.

Wat is dan het resultaat?

Met een Content & creatives heeft u:

  • Een professionele aanpak voor uw Content creatie
  • Een goede uitstraling met meer bereik
  • Uw Social Media kanalen staan er weer netjes bij
  • Geen ‘lege’ Social kanalen meer
  • Passende onderwerpen voor uw verschillende media

Inclusief

    • Content boom
    • Content audit
    • Story telling
    • Copywriting

Wat is dan de investering?

Het is altijd maatwerk. We houden rekening met uw situatie. Ook omdat de ene organisatie erg weinig doet aan content maar de andere ver gevorderd is op dit vlak. Na een verkennend gesprek, kunnen we komen tot een passend voorstel, dat geschikt is voor uw situatie.

Extra mogelijkheden

    • Bepaling van digitale strategie, opzetten van praktisch jaarplan
    • Content strategie samen afstemmen
    • Huidig sociale kanalen opschonen (verwijderen oude irrelevante elementen)
    • Analyse website pagina’s content
    • Creatie van social posts
    • Hulp bij opstellen van een digitaal totaal plan

Voordelen

  • Manage uw Social Media beter
  • Heldere keuzes geeft focus
  • Werk met een duidelijker Content Strategie
  • Creeer extra content
  • Geen ‘lege’ Social Kanalen meer
  • Uw Social Media kanalen staan er weer netjes bij
  • Meer traffic en resultaat uit Social Media
  • Weten wat te doen met LInkedIn, Facebook, YouTube en andere Social Media

Handige Artikelen

Klant reakties

”Als eigenaar van een groeiende onderneming was het fijn te ervaren dat het expertise gebied van Comma Online rijkt van meetbare details tot aan inzicht van en vertaling naar bedrijfsbelangen.

Daarnaast erg vriendelijk, prettig in de omgang en gevoel voor humor. Een absolute topper om mee samen te werken!” 

Gerard Petersen

Directeur, CAP5 B.V.

.

”Als eigenaar van een groeiende onderneming was het fijn te ervaren dat het expertise gebied van Comma Online rijkt van meetbare details tot aan inzicht van en vertaling naar bedrijfsbelangen.

Daarnaast erg vriendelijk, prettig in de omgang en gevoel voor humor. Een absolute topper om mee samen te werken!” 

Gerard Petersen

Directeur CAP5 B.V.

Contact

Wilt u meer weten over de mogelijkheden voor uw organisatie? Neem dan contact met ons op of vraag een offerte aan. We helpen u graag.

Vrijblijvend gesprek nodig?

Heeft u behoefte aan een direct vrijblijvend gesprek? Boek dan hier gelijk een afspraak in de agenda. 

Lees meer – Blog posts