Klanttevredenheids Onderzoek 

Krijg inzicht in hoe tevreden uw klanten zijn over uw dienstverlening. Meet uw klanttevredenheid en krijg inzicht wat uw klanten van uw dienstverlening vinden.

Wat is Klanttevredenheids onderzoek?

Verkennend gesprek en review van uw situatie. Onderzoeken van klanttevredenheid.

Waarom is Klanttevredenheids onderzoek belangrijk?

Bij het begin. Creert overzicht van de situatie en een nulpunt/baseline om mee te starten. Hebben van een overzicht is vaak ook al waarde. (weten waar je iets moet gaan aanpakken, voorkomen van blinde vlekken in de marketing aanpak).

Wanneer is Klanttevredenheids onderzoek belangrijk?

Eigenlijk altijd. Het zien en weten hoe klanten reageren op uw dienst verlening is essentieel.

Wat zit er in Klanttevredenheids onderzoek?

Op stellen van vragenlijst. Rapportage. Reviews bekijken.

Hoe doen we dat?

  • Kijken naar uw systemen
  • Vragenlijst opstellen & reviewen
  • Interviewen
  • Versturen aan uw klanten
  • Resultaat verzamelen
  • Rapportage
  • Presentatie

Hoe lang duurt dat?

Hangt er van af. Meestal 2-3 maanden om voldoende data te krijgen. Is de klanten groep groot en de response snel dan is de data collectie fase sneller. Doorgaans kost het meeste tijd reviewen van de vragenlijst, het verzamelen van de respons en het netjes presenteren (het regelen van de agenda’s).

Wat is dan het resultaat?

  • Inzicht in klanttevredenheid
  • Inzicht in de factoren die uw klanten blij maken

Inclusief

  • Klant onderzoek

Wat is dan de investering?

Het is altijd maatwerk. We houden rekening met uw situatie. Na een verkennend gesprek, kunnen we komen tot een passend voorstel, dat geschikt is voor uw situatie.

Extra mogelijkheden

  • Rate card implementatie volgtijdig onderzoek in touchpoints

Voordelen

  • Inzicht in klanttevredenheids factoren
  • Kijk waar u kan verbeteren in de ogen van uw klant
  • Gerichter verbeteren
  • Betere marketing campagnes
  • Bijsturen en volgen van tevredenheid
  • Klanttevredenheid is een terug kom factor voor business

Handige Artikelen

Klant reakties

”Als eigenaar van een groeiende onderneming was het fijn te ervaren dat het expertise gebied van Comma Online rijkt van meetbare details tot aan inzicht van en vertaling naar bedrijfsbelangen.

Daarnaast erg vriendelijk, prettig in de omgang en gevoel voor humor. Een absolute topper om mee samen te werken!” 

Gerard Petersen

Directeur, CAP5 B.V.

.

”Als eigenaar van een groeiende onderneming was het fijn te ervaren dat het expertise gebied van Comma Online rijkt van meetbare details tot aan inzicht van en vertaling naar bedrijfsbelangen.

Daarnaast erg vriendelijk, prettig in de omgang en gevoel voor humor. Een absolute topper om mee samen te werken!” 

Gerard Petersen

Directeur CAP5 B.V.

Contact

Wilt u meer weten over de mogelijkheden voor uw organisatie? Neem dan contact met ons op of vraag een offerte aan. We helpen u graag.

Vrijblijvend gesprek nodig?

Heeft u behoefte aan een direct vrijblijvend gesprek? Boek dan hier gelijk een afspraak in de agenda. 

Lees meer – Blog posts