1. Goed inzicht in uw klanten
Kennis van de klant is de start voor goede marketing. Weet u nauwkeurig wat uw klant waardevol vindt? En … meet u dat ook?
Voert u onderzoeken uit om de tevredenheid van uw klanten te meten? Denk bijvoorbeeld aan het analyseren van uw doelgroep, het ontwerpen van persona’s, het meten van de NPS en het analyseren van uw website statistieken.
Voordelen
Inzicht in klantbehoeften: Door klantgegevens te verzamelen, kunt u beter inspelen op de wensen en verwachtingen van uw doelgroep.
Verbeterde klanttevredenheid: Het meten van klanttevredenheid helpt bij het identificeren van verbeterpunten en het versterken van klantrelaties.
Data-gedreven beslissingen: Met concrete inzichten uit klantonderzoeken kunt u weloverwogen keuzes maken voor effectievere marketingstrategieën.
Buyer Persona creatie
Persona ontwerp is geweldig! Met buyer persona’s krijgt u een levendig beeld van de (beste) klanten en het stelt Sales en Service in staat om de behoeften van klanten nog beter te begrijpen door zich beter in hen te verplaatsen.
CRM Segment analyse
Met onze CRM-klantanalyse brengen we klantgedrag en -behoeften in kaart, zodat uw bedrijf gerichter kan inspelen op kansen en sterkere klantrelaties opbouwt
Klanttevredenheid meten (NPS)
Een online survey activeren met 20 vragen om de motieven van de klant beter in te schatten. Kan ook mooi ingezet worden om de Netto Promotor Score (NPS) of klanttevredenheid te meten.
Review / sentiment analyse
Verbeter het marketing inzicht met review- en sentimentanalyse. Door klantfeedback te analyseren, kunt u inzichten verkrijgen in klanttevredenheid en emoties, waardoor u uw strategie kunt afstemmen voor betere klantrelaties en gerichtere marketing.
Website analyse (Google Analytics)
Werk met data en bereik betere resultaten. Versterk uw begrip van uw situatie door middel van goede data-analyse. Wilt u meer uit uw data halen? Werk dan samen met deskundige professionals.