Comma Online > Klant inzicht

Verbeter uw klantgerichtheid door scherper klantinzicht

Weet waar uw klanten warm van worden en leer beter inspelen op uw klanten. Maak uw organisatie klantgerichter door beter inzicht in uw klant.

Met klantinzicht heeft u:

  • Beter en dieper inzicht in uw klant, zodat u daar op kunt inspelen
  • Winstgevende klant segmenten bepaalt
  • Scherper uw klant in beeld hebben en daardoor beter uw assortiment en communicatie, en sales kunnen richten
  • Klant een ‘gezicht’ geven en daarmee empathie verhogen – Breng uw ideale klant tot leven.
  • Betere service, tevredener klanten, meer business
  • Verhoog uw klantgerichtheid en werk met klantinzichten
  • Scherpere promoties en communicatie aanscherpen mogelijk
  • Essentieel bij nieuwe product ontwikkeling

Klant reaktie

Pro Online“Comma Online heeft goede kennis van marketing en veel ervaring met ondersteunende software om scherpe analyses te kunnen doen. Voor Pro-Online heeft Comma Online een marktverkenning uitgevoerd die naar grote tevredenheid is opgeleverd. Daarnaast is Comma Online prettig om mee samen te werken en zeer pro-actief.  Ik ben zeer tevreden over de aanpak en het resultaat. We zullen dit traject zeer zeker gaan aanbevelen.’

– Erwin Monteban, Directeur Pro Online.


Weet waar uw klanten warm van worden en leer beter inspelen op uw klanten.

Een mix van activiteiten om te komen tot beter klant inzicht, waardoor met dit inzicht u de klanttevredenheid kunt verhogen. Het in kaart brengen van uw klanten, de voorkeuren van uw klanten en wat ze van u verwachten. Customer journey opstellen. Onderzoek onder uw (potentiele) klanten wat ze van uw dienstverlening en producten vinden.

Met meer klantinzicht kunt u beter en gerichter verkopen

Met meer klantinzicht kunt u beter en gerichter verkopen, uw website scherper maken, uw promoties gerichter maken, en met segmentatie kunt u richten op de winstgevende klantgroepen. Door de inzichten in klantgedrag, weet u welke communicatie boodschappen beter effect hebben. Dit helpt enorm bij het ontwikkelen van nieuw marketing en communicatie materiaal, als sales kits, nieuwsbrieven, etc.


Inclusief

  • Klanttevredenheids meting via NPS methode
  • Klant analyse met klant interviews
  • Uw beste klanten in kaart gebracht voor segmentatie
  • Persona Ontwerp
  • Customer Journey Mapping
  • 2 van uw meest voorkomende service processen in kaart gebracht
  • Installatie van Kiyoh reviews tooling als review tool

Activiteiten

  • ABC analyse bestaande beste klanten
  • Klant enquete opstellen
  • Kiyoh activeren & NPS meting activeren
  • Klant reviews activeren
  • Segmentatie opties bespreken (geo, functie, value, return,bestel gedrag)
  • Persona bepalen, opstellen en uitwerken
  • Customer journey mappen / Mystery guest
  • FAQ verbeteren
  • Service personeel interviewen
  • Opzet maken voor personeels/service handboek
  • Service & UX verbeteringen lijst opstellen
  • Teksten service momenten verbeteren (=los voorstel – copywriting)
  • Chat functionaliteit bespreken

Extra mogelijkheden

  • Extra copywriter voor betere teksten
  • Training van het personeel op service gerichtheid
  • Opstellen van een service handbook met processen
  • 3 voorbeeld belscripts opstellen voor uw personeel

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van klant inzicht voor uw organisatie? Neem dan contact met ons op of vraag een offerte aan.


Contact

Meer weten? Neem contact met ons op, we helpen u graag.

Neem contact met ons op Vraag offerte aan Maak direct een afspraak

 


Lees meer over ons

VOORDELEN


  • Verhoog uw klantgerichtheid
  • Betere service, tevredener klanten, meer business
  • Beter en dieper inzicht in uw klant, zodat u daar op kunt inspelen
  • Winstgevende klant segmenten bepalen
  • Scherper uw klant in beeld hebben en daardoor beter uw assortiment kunnen richten
Neem contact met ons op